HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS çalışanlarının her biri (bundan böyle- şirket olarak anılacaktır), ortak hedefler ve değerlerle birleşmiş, kendi geleneklerine ve kurum içi kültüre sahip, birbirine sıkı sıkıya bağlı büyük bir ekibin parçasıdır. İstikrarlı bir şekilde gelişen ve iş süreçlerinin sürekli iyileştirilmesi için çaba gösteren HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS, her çalışanıyla uzun vadeli iş birliğine odaklanmıştır.

Şirketin ve çalışanlarının gelişimi eş zamanlı iki yönlü bir süreçtir, şirket sadece çalışanları ile gelişir ve sırası geldiğinde çalışan da şirketle birlikte gelişir.

Şirketin içinde yaşadığı gerçeği çalışanları şekillendirir, bu nedenle ekibimizin bir üyesi olan herkesin aynı zamanda önemli bir kaynak ve değer olduğunu anlıyoruz.

Herhangi bir ekibin ortak hedeflere ve karşılıklı anlayışa en etkili şekilde ulaşması için, üyeleri arasındaki etkileşimin temelini oluşturacak kural ve normlara ihtiyaç vardır. Bu politika, bu tür kural ve düzenlemelerin bir koleksiyonudur- HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS Şirket Politikası.

Şirketimizin politikası, çalışanlarımıza mesleki faaliyetlerinde rehberlik eden bir dizi temel ahlaki, etik ve iş normları ve ilkeleridir.

Bu normlar HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS çalışanları arasındaki ortak faaliyetler, yaratıcı, emek etkileşiminin bir sonucu olarak uzun bir süre boyunca dikte edildiğinden ve oluştuğundan, bu normların her çalışan tarafından bilinçli olarak kabul edilmesini umuyoruz.

Şirketin misyonu:

Sektörün ekonomik büyümesini ve gelişimini teşvik etmek, çalışanların refahını sağlamak için Türk ve uluslararası pazarın ihtiyaçlarını yüksek kaliteli ve verimli bir şekilde karşılamayı amaçlayan yaratıcı faaliyetlerdir.

Çalışanlarla ilgili olarak:

Çalışanlarımızın mesleki gelişimi ve gelişimi için fırsatlar yaratır ve bunları memnuniyetle karşılarız.

Ortaklarla ilgili olarak:

Yüksek düzeyde hizmet, yüksek kaliteli ürünler ve etkili uygulanan çözümler sağlayarak müşteriler ve ortaklarla uzun vadeli ilişkiler kurmaya çalışıyoruz, pazardaki katılımcılara ortaklıklar sunuyoruz.

Çevre ile ilgili olarak:

Hammadde kaynaklarını sorumlu bir şekilde kullanır ve çevreyi koruruz. Şirket hedefi Kamyon yedek parça grubumuzun üretiminde dünya lideri olarak, yabancı müşteriler ve ortaklarla aktif olarak iş birliği geliştirmektir.

Değerlerimiz:

  • müşterilerimize ve ortaklarımıza karşı sorumluluk
  • çalışanlara karşı sorumluluk
  • sosyal sorumluluk
  • uzun yıllar boyunca olumlu iş itibarını sağlamak
  • üretimin tüm aşamalarında kalite kontrolü ve müşteriler ve ortaklarla etkileşim
  • profesyonellik ve iyileştirme
  • iş yerinde ve çevrede sağlık ve güvenlik

Müşteriler ve ortaklarla etkileşim

Şirketimizin faaliyetlerinde yüksek hizmet seviyesini sürdürmek bir önceliktir. Müşterilerimizin ve ortaklarımızın beklentilerini tutarlı bir şekilde karşılamak için şunlar gereklidir:

  • ortak fayda ilkesine dayalı olarak müşteri ve iş ortakları ile olan çalışmalarımızda saygılı, dürüst ve açık davranmak.
  • müşterilerin ve ortakların çıkarları doğrultusunda yardım ve tavsiye sağlamak
  • müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın taleplerine zamanında ve kaliteli hizmet ve yanıt sağlamak
  • müşteriler ve ortaklarla uzun vadeli işbirliği için tüm koşulları yaratmak
  • müşterilere ve ortaklara, talepleri üzerine ve kendi inisiyatifleriyle, bu bilgilerin ticari sır olarak sınıflandırılması kaydıyla, şirketimiz hakkındaki tüm bilgileri sağlamak
  • müşteriler ve ortaklar hakkındaki bilgilerin gizliliğini sağlamak
  • şirketimiz aleyhindeki yorumları, şikayetleri ve iddiaları dikkatli ve objektif bir şekilde ele alarak
  • gerekirse şikayetlerin ve şikayetlerin değerlendirilmesi ve tatmin edilmesi konusunda müşterilere ve ortaklara tavsiyelerde bulunmak
  • ortaya çıkan zorlukları ve sıkıntıları zamanında ve dikkatli bir şekilde değerlendirerek, sorunları ve şikayetleri hızla çözüme kavuşturmak ve işlenen ihlallerin sonuçlarını ortadan kaldırmak için gerekli önlemleri almak
  • müşterilerimizin ve ortaklarımızın ihtiyaçlarının kalitesiz veya zamanında karşılanmaması durumunda, sorumluluk çalışan ve onun birinci yönetici tarafından eşit olarak karşılanması

HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS çalışanları tedarikçilerle çalışırken aşağıdaki ilkelerden hareket etmelidir:

  • üretim sürecini sağlamak ve iç iş süreçlerini sürdürmek için gerekli olan hammadde veya mal ve/veya hizmetlerin satın alınması yalnızca yetkili çalışanların/şeflerin yetkinliğindedir.
  • tedarikçilerle iş yaparken, çalışanlar üçüncü şahısların korunması veya tercihi olmaksızın kesinlikle fabrikanın çıkarları doğrultusunda hareket etmelidir.
  • gerekli ürün/hizmetlerin temini sadece “kalite-maliyet-güvenilirlik” oranından hareket edilerek yapılmalıdır.
  • gerekli hizmet veya ürünlerin satın alınmasından sorumlu çalışanlar, tamamlanan işlem için şükran ifadesi olarak işletmemizin fiili veya potansiyel tedarikçisinden (doğrudan veya dolaylı olarak) ödeme, hediye veya değerli benzeri bir şey başlatmamalı ve kabul etmemelidir.
Tüm çalışanlar arasındaki etkileşimin temel ilkesi, kişiliğe ve insan onuruna saygı, açıklık ve iyi niyet, bir meslektaşa yardım etme isteğidir.
• fabrikamız çalışanları tüm eylemlerinde birbirlerine ve ortak amaca yaptıkları katkıya saygılarını göstermeli ve tasdik etmelidirler
• şirket çalışanları birbirlerinin onuruna saygı duyarak, durum ne olursa olsun kabalık ve kabalığa, müstehcen ifadelere izin vermemelidir
• herhangi bir çalışana milliyeti, dini, cinsiyeti, cinsel tercihi, yaşı, uyruğu, fiziksel engeli veya aynı akraba veya arkadaşları nedeniyle ayrımcılık ve düşmanlık yapılması hiçbir şekilde kabul edilmemelidir
• bir meslektaşa yapılan hitap, onun adı ile veya karşılıklı anlaşma ile hitap edilmelidir
• kişiler arası sorunlar, ilgili taraflar arasındaki mesleki etkileşime hiçbir şekilde yansımamalıdır
• ortaya çıkan kişilerarası sorunları her iki taraf da bunu mümkün olan en kısa sürede çözmelidir taraflar bir anlaşmaya varamazlarsa, derhal yöneticilerden yardım isteme hakları vardır
• resmi görevleri çözerken ortaya çıkan sorunlar, ilgili tarafların yöneticileri tarafından çözüme tabidir
• şirket duvarlarında çalışanlar arasında kişisel, mahrem, gayri resmi iletişim yasaktır
• çalışanlara ve onların özel (gizli) yaşam haklarına saygı gösterilmelidir
• ilişkilerde genel ahlak normlarına uymak gereklidir
• bir çalışana yönelik yapıcı olmayan ve mantıksız eleştirilerden kaçınmalı, haklı eleştiri durumunda incelik göstermelidir
• çalışanların niteliklerine ve mesleki deneyimlerine saygı gösterilmelidir
• çalışanların çalışma saatlerine değer verilmelidir
• çıkabilecek sorunları önlemek ve çözmek için önlemler alınmalıdır
• yolsuzluğu önlemek için önlemler alınmalıdır
• mesai saatleri içinde resmi görevlerin ifasıyla ilgili olmayan işlerle uğraşmak yasaktır
• yanlış davranışları için her zaman özür dilemeli
• dostane ilişkiler çalışma ortamına aktarılmamalıdır
• meslektaşlara yardım etmek, bilgi ve deneyimi paylaşmak
• iyi yapılan bir iş için meslektaşları tebrik etmek
• kariyer gelişimi ile ilgili soru ve sorunları iş arkadaşlarla değil, en yakın yönetici ile görüşmek önerilir
• entrikalardan, söylentilerden, dedikodulardan kaçınmak
• şirket içindeki ve dışındaki diğer çalışanlarla ücret konusunu görüşmemek.

Bir liderin en önemli görevlerinden biri, alt çalışanın profesyonel olarak büyümesini ve gelişmesini sağlamak, tüm grubun işleyişi bağlamında faaliyetlerine ilişkin beklentileri belirmektir, ortak bir amaca ait olduğunu hissettirmektir.

Lider:

  • kendisine emanet edilen ekibin işleyişini en iyi şekilde organize eder ve çalışanların yeteneklerini göz önünde bulundurur, böylece her biri en üst düzeyde çalışabilir ve işten keyif alabilir
  • kişisel başarıları ve çalışanların başarılarını teşvik etmek
  • yüksek düzeyde profesyonellik sergilemek
  • çalışanların inisiyatifini, yaratıcılığını ve bağımsız düşünmesini teşvik etmek
  • çalışanları alınan kararlardan haberdar etmek, ekipte dostça bir iş ortamı sürdürmek
  • çalışanlar arasında olası anlaşmazlıkları önlemek
  • kurumsal etik ve yerel düzenlemelerin diğer normlarına uyum sorumluluğunun hem lidere hem de çalışanlara ait olduğunu unutmamak
  • uygun tanıtımın yapılmamasının güvensizlik ve yanlış anlamalara yol açtığını unutmamak
  • çalışanlarla sürekli iletişim kurmak, geri bildirim almak, makul uzlaşmalara hazır olmak

Çalışan şunları yapmalıdır:

  • yöneticiyle etkileşim kurarken resmi bağlılığı gözlemlemek
  • en yakın yöneticilerle ad ve unvanıyla veya karşılıklı olarak anlaşmaya varıldıysa adıyla iletişim kurmak (karşılıklı olarak aksi kararlaştırılmadıkça diğer yöneticilere ad ve unvanıyla hitap etmek)
  • diğer yöneticilerle yalnızca en yakın yönetici aracılığıyla veya onlarla anlaşarak etkileşim kurmak
  • mesleki faaliyetlerle ilgili zor, zor veya tartışmalı bir durumun ortaya çıkması konusunda yardım için departman yöneticisiyle iletişime geçmek
  • bir koridorda veya açık bir alanda toplanırken, selamlaşmayı önce çalışan yapmalıdır
  • odaya giren kişi (lider dahil) odada bulunanları ilk selamlayan kişi olmalıdır.

Şirketimizde çalışan personel, tüm yerel düzenlemelerin normlarına, bu şirket politikasına, çalışma alanındaki mevzuata ve ayrıca genel kabul görmüş insani ahlak normlarına uymaktan sorumludur:

  1. şirket personeli yaptıkları işin kalitesinden sorumludur.
  2. şirket personeli, ekipteki çalışma ortamının ve sosyal-psikolojik etkileşimlerin sürdürülmesinden kişisel olarak sorumludur.
  3. şirket personeli, yalnızca kendi eylemleriyle değil, aynı zamanda eylemsizlikleriyle de şirkete herhangi bir zarar vermesinden meslektaşlarına ve yöneticilerine karşı sorumludur.
  4. Şirket personeli, çalışma saatlerinin verimli kullanılmasından sorumludur.
  5. şirket personeli, diğer çalışanlar, müşteriler, ortaklar ve diğerleri tarafından yapılan yasa dışı eylemlerin önlenmesinde aktif olarak yer almalıdır.

HYDHOME HYDRAULIC EQUIPMENTS, tüm yerel yönetmeliklerin normlarına, bu şirket politikasına, çalışma alanındaki mevzuata ve ayrıca genel kabul görmüş ahlak ve etik insani normlara, yani:

  1. tüm personele makul ve yeterli düzeyde ücret sağlamaktan sorumludur.
  2. her personel için en uygun çalışma koşullarını yaratmaktan sorumludur
  3. personelin inisiyatifini ve üretim "bil-yap"ını desteklemekten ve geliştirmekten sorumludur.
  4. tüm personelin profesyonel ve kariyer gelişimi için eşit koşullar yaratmaktan sorumludur.
  1. şirket çalışanları iş yerinde güvenlik önlemlerine uymak ve dikkatli davranmakla yükümlüdür. Bir çalışan, fonksiyonel görevlerini yerine getirirken yaralanırsa, durumu derhal yöneticiye bildirmelidir.
  2. çalışanlar aşağıdaki kurallara uymak zorundadır:
    • aydınlatma gerekmediğinde tüm aydınlatma cihazlarını kapatmak
    • iş tamamlandıktan sonra tüm bilgisayarları ve diğer fabrika ekipmanlarını kapatmak
    • klima sistemlerinin tüm termostatlarını belirli bir seviyeye önceden ayarlamak
  3. yangın şüphesi veya yangın çıkması durumunda bunu güvenlik servisine bildirmeye zorunludur
  4. tüm şirket çalışanlarının çalışma alanlarını temiz tutmaları ve güvenli çalışma uygulamalarına uymaları gerekmektedir
  5. sigara yasağı ile ilgili tüm kurallara uymak
  6. çalışanların tüm tehlikeli durumları veya tehlikeli iş uygulamaları derhal yöneticilere  bildirilmelidir.

Bilgi, bir şirketin en önemli somut olmayan varlığıdır.

  1. gizli bilgilerin ifşası, çalışan tarafından iş sözleşmesinin şartlarının ihlali anlamına gelir ve fesih dahil olmak üzere sorumluluk gerektir
  2. şirketin imajına ve itibarına zarar verecek bilgileri üçüncü kişi veya kuruluşlara aktarmayı taahhüt eden çalışana da benzer yaptırımlar uygulanır
  3. çalışan tarafından üçüncü şahıslara dağıtılan veya aktarılan şirket veya yöneticileri hakkında her türlü olumsuz bilgi ile şirketin itibarını sarsacak şekilde yorumlanabilecek bilgiler, yönetim tarafından iş sözleşmesi şartlarının ihlali olarak kabul edilir.
Şirketimiz, Bu Belgede Açıklanan Kural Ve Düzenlemeleri Bilinçli Olarak Kabul Etmenizi İçtenlikle Ummaktadır. Hydhome Hidrolik Ekipmanlar Şirket Politikası Ve Dolayısıyla Şirketimizin Gelişimine Katkıda Bulunmak!
Ceo Mustafa Büyüksari